https://www.high-endrolex.com/33
https://www.high-endrolex.com/33
Daniel Ryciak - prezes - Śląski Jazz Club

Daniel Ryciak - Wiceprezes

Blisko 20 letnie doświadczenia z sektora kultury i public relations. Z wykształcenia muzyk (Akademia Muzyczna w Katowicach) i PR-owiec (Uniwersytet Śląski – studia podyplomowe). Właściciel agencji PR, prezes najstarszego w Polsce stowarzyszenia jazzowego, menedżer, promotor, organizator. Miłośnik fotografii i astrofizyki.

W ramach prowadzonej od kilku lat agencji zajmuje się tzw. marketingiem zintegrowanym, czyli realizacją działań komunikacyjnych od strategii po wdrożenie, kampanii reklamowych od projektu po publikację w mediach (social media, narzędzia Google Ads, FacebookAds, SEO, SEM). Plus produkcja eventów od konferencji po imprezy plenerowe.

Od 2007 związany ze Stowarzyszeniem Muzycznym Śląski Jazz Club, od 2010 członek zarządu, od 2016 Prezes Zarządu najstarszego stowarzyszenia jazzowego w Polsce. Zarządza wszystkimi projektami organizacji, personelem i zespołami zadaniowymi. Dyrektor programowy i zarządzający projektów: Międzynarodowy Festiwal Jazz w Ruinach, cykl Czwartek Jazzowy z Gwiazdą, JAZZtrzębie Festiwal.


W ramach SJC wydawca płyt i innych publikacji, realizator i producent filmów i wideoklipów, w tym m.in. 60 lat jazzu w Gliwicach, Dwa – Katowice/Londyn (przy wsparciu Katowice – Miasto Ogrodów), Przemek Strączek & Asian Strings Collective (zdjęcia w Singapurze i Kuala Lumpur), koncerty w ramach np. festiwalu Jazz w Ruinach. Realizator wcześniejszych projektów SJC, w tym m.in. Silesian Voices w Jastrzębiu Zdroju, Mocy Bluesa w Bytomiu, Big Band Workshops w Krzeszowicach.

W latach 2016 – 2019 rzecznik prasowy Bytomskiego Centrum Kultury zajmujący się komunikacją i reklamą, a także np. wdrożeniem i nadzorem nad systemem sprzedaży online (Visualnet, płatności Przelewy24). Uczestnik projektów: Power of Diversity - the Crossing Lines Project - współfinansowany przez Agencję Wykonawczą ds. Edukacji, Kultury i Sektora Audiowizualnego Komisji Europejskiej (EACEA) w ramach programu Kreatywna Europa (Creative Europe) - Specjalista ds. PR.
People Power Partnership - finansowany z funduszy UE (lider projektu Teatr PAN.OPTIKUM z Niemiec).


W latach 2004 – 2016 specjalista ds. komunikacji i organizator wydarzeń w Centrum Kultury „Karolinka” w Radzionkowie. Pomysłodawca i realizator m.in. Street Art Festival (pierwszy na Śląsku, przed Katowicami) oraz M3 – kobieta i mężczyzna, czyli dwa światy pod jednym dachem” –cykl monodramów. Pracował przy organizacji m.in. Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego „Fyrtek”, Wiosny Teatralnej - festiwalu z udziałem gwiazd polskiej sceny teatralnej. Odpowiedzialny za wdrożenie systemu sprzedaży online w instytucji (wciąż funkcjonujący).

W roku 2004 specjalista ds. PR w agencji Media Press, zajmujący się pozyskiwanie klientów w relacjach B2B z terenu całego kraju dla publikacji w ogólnopolskich mediach (Gazeta Prawna).


W latach 2007 – 2015 współpracował m.in. ze Śląskim Towarzystwem Muzycznym przy Festiwalu Muzyki Nowej, z Fundacją Integracji Kultury w Gliwicach przy działaniach marketingowych oraz promocyjnych w mediach społecznościowych dotyczących Centrum Kultury Jazovia, Festiwalu PalmJazz oraz osoby/kompozytora Krzysztofa Kobylińskiego. Uruchomienie i zarządzanie treściami na profilach @JazoviaPL oraz @K_Kobylinski w serwisie Twitter. Przeprowadzanie wywiadów z artystami zagranicznymi. Publikacja w sieci. Przygotowanie tekstów anglojęzycznych do ulotek i wydawnictw Centrum Kultury Jazovia.


Współpracował także z JST w Radzionkowie, Tarnowskich Górach, Gliwicach, Bytomiu przy prowadzeniu jako konferansjer wydarzeń typu Dni Miasta, przeglądy orkiestr, zloty pojazdów militarnych, Gliwickie Lwy i wiele innych.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij
https://www.high-endrolex.com/33