Łukasz Malina - Członek SJC

Człowiek, dziennikarz, ojciec, miłośnik kiczu i surowy esteta. Gdy trzeba - głupiec, gdy nie - mądraliński... ;)

Jego ulubiony cytat: "Istnieją ludzie, którzy posiadają tak mało odwagi, by stwierdzić cokolwiek, że boją się nawet oświadczyć, iż wieje wiatr, chociaż wyraźnie to czują, o ile nie usłyszą przedtem, że ktoś już to powiedział."

Jego doświadczenie:

wydawca serwisów Grupy ESKA - Grupa ZPR Media (od kwietnia 2018)
Odpowiada za rozwój wszystkich produktów internetowych funkcjonujących pod marką ESKA: Eska.pl, eskaINFO.pl, eskaGO, eskaROCK.pl, eskaCINEMA.pl, Hotplota.pl. W ramach nowych zadań skupi się na zacieśnieniu współpracy z działami handlowymi oraz wypracuje i wdroży skuteczniejsze mechanizmy wymiany treści między radiem, Internetem i telewizją.

redaktor naczelny serwisu ESKAINFO.pl - Grupa ZPR Media (od kwietnia 2015 do kwietnia 2018)

Merytoryczna opieka nad portalem i zarządzanie pracą redakcji na terenie całego kraju.


redaktor i wydawca portalu TVS.pl - Telewizja TVS (styczeń - kwiecień 2015)

Opieka merytoryczna i redaktorska nad portalem internetowym telewizji TVS. Tworzenie, planowanie, redagowanie i dystrybucja treści. Nadzór nad kanałami social media. Odpowiedzialność za rozwój biznesowy serwisu, wzrost jego zasięgu oraz wyników oglądalności. Ścisła współpraca z redakcją telewizyjną, handlowcami oraz działem marketingu TVS. Współpraca z zewnętrznymi partnerami telewizji.


podinspektor w Wydziale Kultury i Promocji Miasta - Urząd Miejski w Gliwicach (kwiecień  - grudzień 2014)
Prowadzenie spraw jednej z miejskich jednostek organizacyjnych + współpraca z referatami: promocji (m.in. merytoryczna opieka nad oficjalnym profilem Gliwic w społeczności Instagram) oraz prasowym (publikacje na łamach Miejskiego Serwisu Informacyjnego).



dziennikarz, wydawca serwisu Naszemiasto.pl oraz Dziennikzachodni.pl, redaktor Internetu
Polskapresse Sp. z o.o. (wrzesień 2010 - maj 2014)

Organizacja i REorganizacja pracy redakcji portalu Dziennikzachodni.pl oraz Slask.naszemiasto.pl. W Polskapresse jego głównym zadaniem było wprowadzenie nowej strategii funkcjonowania redakcji w internecie. Wraz z kilkuosobowym zespołem, w ciągu niespełna trzech lat podniósł oglądalność portali z kilkuset tysięcy do ponad 10 MILIONÓW ODSŁON miesięcznie.

Do jego zadań należało także: prowadzenie wydań portalu, pisanie artykułów (internet + wydania papierowe), tworzenie contentu foto i wideo (nagrania, montaż, przeprowadzanie wywiadów), zamawianie tematów u dziennikarzy w terenie, współpraca z dziennikarzami obywatelskimi, instytucjami kultury, urzędami i podmiotami gospodarczymi. W pracy umiejętnie wykorzystywał wiedzę z zakresu SEO, social media oraz zarządzania marką.

dziennikarz, wydawca online - MMSilesia.pl, Media Regionalne Sp. z o.o.
(grudzień 2007 - sierpień 2010)

Odpowiedzialność za treści portalu/gazety, redagowanie, obsługa bieżących wydarzeń oraz współkierowanie zespołem redakcyjnym, jako zastępca szefa lokalizacji "Silesia". Dodatkowo: organizacja dużych imprez dla społeczności skupionej wokół portalu, m.in. urodziny MMSilesia.pl w kopalni "Guido" (320 metrów pod ziemią!) oraz plenery fotograficzne "FOTO dej".

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij